Bewust Veilig | Socials

Briefing opsturen


Doel

Wat wil je met de animatie bereiken? Wat is je bedrijfssituatie? En welk probleem wil je oplossen met de animatie?

Doelgroep

Wie moeten we beïnvloeden? Wat kenmerkt deze doelgroep? Wat zijn hun behoeften en hoe denken zij in het algemeen over het product of de dienst?

Stijl en tone of voice

Zijn er voorkeuren voor een bepaalde stijl voor de animatie? Kiezen we voor beelden of een illustratievorm? Word de animatie ingesproken? Voorbeelden mogen verzameld worden.

De kernboodschap

Waar moet de animatie over gaan? Formuleer één kernboodschap.

Verspreiding

Wil je de animatie op je website plaatsen, op televisie tonen of online delen?

Call to action

Welke actie wil je verbinden aan de animatie? Bijvoorbeeld contact opnemen met, schrijf je in voor een demo of moet jouw klant doorverwezen worden naar een website?

Budget en planning

Hoeveel budget heb je gereserveerd voor dit project? Wanneer moet het project afgerond zijn?

Contactpersoon en adresgegevens

Met wie kunnen we snel schakelen over de ins en outs van dit project? Mocht er drukwerk gemaakt moeten worden, waar kan dit worden afgeleverd?